вівторок, 17 березня 2020 р.

§56 - вивчити правила Стор. 180 – вивчити «Розбір числівника як частини мови»

Завдання для дистанційного навчання з української мови для 6 класу

§56 ВІДМІНЮВАННЯ ТА НАПИСАННЯ ПОРЯДКОВИХ ЧИСЛІВНИКІВ

- вивчити правила
Стор. 180 – вивчити «Розбір числівника як частини мови»
Розбір числівника як частини мови
Послідовність розбору
1. Частина мови.
2. Початкова форма (називний відмінок).
3. Група за значенням (кількісний, порядковий).
4. Розряд за значенням (для кількісних: ціле число, дробовий, збірний).
5. Група за будовою (простий, складний, складений).
6. Відмінок.
7. Рід, число (якщо є).
8. Синтаксична роль.
Зразок усного розбору
Три дні минуло, а лелеки не з’являлись (Ю. Збанацький).
Три числівник, означає кількість, відповідає на питання скільки? Початкова форма - три, кількісний, ціле число, простий, ужито в називному відмінку, у реченні є підметом (разом з іменником).

Зразок письмового розбору
Три - числ., п. ф. три, кільк., ціл., прост., Н. в., підмет.

Вправа 484
І. Прочитайте текст. Запишіть цифри словами. Виконайте усно розбір числівників як частини мови. Розбір двох з них (на вибір) запишіть.
II. Сформулюйте за змістом прочитаного два запитання, у відповідях на які потрібно було б використати числівники. Відповіді на запитання запишіть. Числа записуйте словами.

Основна географічна особливість Землі - нерівномірний розподіл суші й моря. З 510 мільйонів квадратних кілометрів її площі суша займає 149 мільйонів квадратних кілометрів (29,2 %), а вода - 361 мільйон квадратних кілометрів (70,8 %).


Немає коментарів:

Дописати коментар

Експрес урок: Мольєр https://www.youtube.com/watch?v=-S6X6rVAgEw&feature=youtu.be Дистанційний урок "Жан Батіст Мольєр...