«Сила творчої уяви»
Льюїс
Керролл
«Аліса в
Країні Див»
Творча
історія книжки, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії
«вікторіанської» доби. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди.
Персонажі, які оточують героїню. Особливості художньої мови твору. Організація
казки як гри (гра з часом і простором, гра зі словами (назвами), гра з
правилами).
Читати, переказувати с.232-258.
Нагадую! Обов’язково – Ілюстрація до твору «Аліса
в Країні Див» (Формат А4)
Учень (учениця):
- переказує
зміст
основних епізодів твору Льюїса Керролла;
- описує
і характеризує образ Аліси, а також персонажів, що
її оточують;
- визначає
ознаки
казки й повісті у творі Льюїса Керролла;
- дає
визначення поняття «фантастика», виявляє фантастичні
елементи у творі Льюїса Керролла;
Марина Іванівна Цвєтаєва
«Книги в червоній палітурці»
Чарівний
світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з
прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.). Образ ліричної героїні,
котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
Читати с.259-264.
Учень (учениця):
- розуміє
особливості розвитку сюжету в ліричному творі М. І. Цвєтаєвої (як плин
почуттів, спогадів, роздумів, образів);
- характеризує
образ
ліричної героїні вірша «Книги в червоній палітурці», світ її захоплень;
«Сучасна
література. У колі добрих героїв»
Роальд Дал
«Чарлі і шоколадна фабрика»
Цікаві
пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера
Вонкі. Доброта і щирість головного героя.
Читати, переказувати с.268-275.
Учень (учениця):
- переказує
близько до тексту зміст прочитаних творів;
- розкриває
особливості сюжету;
- визначає
актуальні ідеї творів;
- характеризує
образи персонажів у їхніх вчинках, ставленні до інших;
- висловлює
власне судження щодо подій і вчинків героїв;
Немає коментарів:
Дописати коментар