середа, 25 березня 2020 р.

5 клас Світова література

«Сила творчої уяви»
Льюїс Керролл
«Аліса в Країні Див»
 Творча історія книжки, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують героїню. Особливості художньої мови твору. Організація казки як гри (гра з часом і простором, гра зі словами (назвами), гра з правилами).
Читати, переказувати с.232-258.
Нагадую! Обов’язково – Ілюстрація до твору «Аліса в Країні Див» (Формат А4)
Учень (учениця):
  • переказує зміст основних епізодів твору Льюїса Керролла;
  • описує і характеризує образ Аліси, а також персонажів, що її оточують;
  • визначає ознаки казки й повісті у творі Льюїса Керролла;
  • дає визначення поняття «фантастика», виявляє фантастичні елементи у творі Льюїса Керролла;

Марина Іванівна Цвєтаєва
«Книги в червоній палітурці»
Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.). Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
Читати с.259-264.
Учень (учениця):
  • розуміє особливості розвитку сюжету в ліричному творі М. І. Цвєтаєвої (як плин почуттів, спогадів, роздумів, образів);
  • характеризує образ ліричної героїні вірша «Книги в червоній палітурці», світ її захоплень;

«Сучасна література. У колі добрих героїв»
Роальд Дал
«Чарлі і шоколадна фабрика»
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. Доброта і щирість головного героя.
Читати, переказувати с.268-275.
Учень (учениця):
  • переказує близько до тексту зміст прочитаних творів;
  • розкриває особливості сюжету;
  • визначає актуальні ідеї творів;
  • характеризує образи персонажів у їхніх вчинках, ставленні до інших;
  • висловлює власне судження щодо подій і вчинків героїв;

Немає коментарів:

Дописати коментар

Експрес урок: Мольєр https://www.youtube.com/watch?v=-S6X6rVAgEw&feature=youtu.be Дистанційний урок "Жан Батіст Мольєр...